Rutinerat nog så har jag ett väldigt genomtänkt schema.
 
Eftersom tutorials inte börjar förrän vecka 3 (akademiska kalendern), så innebar det att jag började kl.14 :) Vilket passar bra efter Ladies Night. Dessutom är jag ledig fredag till måndag och då är tanken att jag ska resa. Dock krävs det så mycket tid att planera, så just nu ser det ut som att jag inte kommer resa varje helg :/ Lite synd! Måste ju plugga också...
 
Innan lektionen åt jag mat på foodcourten/canteen vid skolan/fakulteten jag pluggar vid - School of Design and Environment. Här läser jag bara massa Real Estate och inga construction management-kurser, vilket är lite tråkigt, dock är det såklart jättebra för mig att läsa Real Estate-kurser eftersom de ändå tillhör samma master men en annan inriktning. Läser följande kurser:
Real Estate Finance
Regional Real Estate Development
Residential Property Management
Corporate Investment in Real Estate
Research Methodology
 
 
Tyvärr är bilden felroterad fastän den är rätt på datorn haha. Denna liknar de vi har på campus där vi bor, dock är de inomhus och denna är utomhus men under tak. Väldigt mycket att välja mellan, dock är det liknande stalls överallt. 
 
På kvällen blev det dags för att tvätta igen och eftersom jag av någon anledning fått för mig att kläderna krymper i torktumlaren, så köpte jag en torkställning på IKEA. 
Dock var det inte så smart att ha den i mitt rum då det blev superfuktigt och varmt! Nästa gång blir det att ha den i vardagsrummet :) 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej