Dumt nog har jag inte hunnit blogga på två veckor, vilket gör det mycket svårare för mig att komma ihåg vad jag faktiskt har gjort. Försöker ta igen lite så att jag kommer ikapp och kan börja blogga varje dag istället. Jag kanske skriver för långt, det är därför det tar sån tid...
 
Droppar lite bilder nu, så får jag fylla i det som bilderna inte kan säga någon gång snart. :)
 
Taxibilar med reklam för IKEA! Får mig att sakna Sverige, jobbet, familj och vänner :)
Snabbvisit - ChinaTown. Mötte upp mina vänner för att gå vidare till...
 
Marina Bay Sands!
Mall i Marina Bay Sands. Gissa om det var fina och dyra märken? ;)
 
Marina Bay Sands Hotel
Singapore Flyer
Lightshow - Gardens By the Bay. Både ljusshow och musik, vilket var väldigt fint att skåda från Marina Bay Sands (utanför en av ingångarna till hotellet).
Lightshow - Marina Bay Sands Hotel. Vi stod vid andra sidan vattnet och det var väldigt fint. Vi fick tips om att stå där för att se helheten, dock hörde man inte musiken lika bra.  
 
Obligatorisk groupie med några av mina nya vänner :)
 
Ps. Vad fasiken har hänt med blogg.se? Den har blivit sämre och sämre, superjobbigt och irrriterande att blogga... man måste ju typ logga in hela tiden, så inläggen man skriver försvinner och man måste skriva om hela tiden. Skitdåligt!!! Någon som kan hjälpa mig!?!?!?
Blogg.se, Skitblogg.se, Sämst,

1 kommentarer

Sofie Wu

27 Jan 2016 20:57

Tycker att det är bättre när du skriver lite kort och bombar med massa bilder! Det ser iaf superkul ut! Massa fekke haha!

Kommentera

Publiceras ej