En av fördelarna med att bo på UTown är att det är så otroligt mycket folk som bor här och det händer saker på Plaza ganska ofta. En nackdel kan ju vara att de ofta har stora högtalare där de antingen spelar upp musik eller pratar i mikrofon. En annan fördel är då att det delas ut massa gratisgrejer, t.ex. glass :)
 
 
På kvällen var det dags igen - Ladies Night!
Träffade upp en kanadensare som också bor i South Tower, vi åkte dit tidigt för att öka chanserna att verkligen få upp till 12 drinkar (jag trodde det var 10 st) för tjejer. Vi åkte till Clarke Quay (där många barer och klubbar håller hus) och gick till f.club. Det var inte heller jättestort, men antar att det är såna ställen som brukar dela ut drinkar för att locka fler tjejer och killar. 
 
 
På denna nattklubb gällde det att hålla koll på tiden, man fick nämligen en drink per halvtimme. Så det började kl.21, men vi kom fram strax efter kl22. Till en början var det "champagne" med juice, men det såg ut som de hällde i vodka. Jag mötte upp Anisa efter en stund eftersom vi hade bestämt att hon skulle hänga med och man kunde gå ut ur klubben när man ville om man hade stämpel. Innan dess gick jag och kanadensaren till en bar med liveband precis bredvid. De var duktiga!
Detta lilla kit innehöll alltså 12 drinkkuponger.
 
Efter ett tag var det dags för vodkadrink, ca 3-4 st. Detta följdes av shots och jag fick nån extra av en av tjejerna. Slutligen var det Gin & Tonic! Jag mådde faktiskt förvånansvärt bra med tanke på hur mycket jag drack. Jag trodde som sagt att det var 10 drinkar, men visade sig att det var 12, såå jag drack nog mycket mycket. 

Kommentera

Publiceras ej