I väntan på bussen! 
 
Har fortfarande superdåliga vanor såsom att lägga mig sent (efter midnatt men innan kl 2-3). Därför försvinner lediga dagar ganska fort, men måste verkligen börja skärpa mig!  
 
Förutom att jag gör i princip ingenting eller bara surfar lite på nätet, chattar, bloggar (knappt),osv. Så spenderar jag ju vissa nätter ute, vilket gör att jag lägger mig innan kl 5-6. 
 
Denna kväll/natt spenderades på Aryaa Lounge - en nattklubb vid MRT-stationen Bugis. Dock var det väldigt trångt och litet, musiken sisådär. Därför bestämde vi oss för att gå över gatan och in i en gränd för att dricka bärs. När vi gick där så hörde vi rätt så bra livebandmusik och vi fastnade där! Bandet var sjukt bra och låtarna var såna man kände igen haha. Kunde sjunga med vilket är det bästa :)
Riktigt dålig kvalité på bilden, men jag filmade mest. 
 
Efter detta gick vi in på klubben igen, då vi hade fått stämpel och slapp eventuell kö. Jag ville säga hejdå till de svenska kompisar som jag hade sett på klubben och sen åkte vi taxi hem. Här slutar nämligen tunnelbanan/MRT gå runt midnatt. Så om man ska ut på natten får man räkna med taxi,som dessutom är lite dyrare efter midnatt. Men inte såå farliga priser som tur är.
 

Kommentera

Publiceras ej