Denna dag spenderades främst med en supertrevlig local som jag har lärt känna i skolan, han heter Caleb. Vi har tre kurser tillsammans och ha gemensam vän (en kille från gymnasiet som har varit på utbyte här i Singapore). 
 
Caleb tog med mig för att testa lite Singaporeansk mat och det känns som att jag åt supermycket! Dessutom åkte vi till Pinnacle, vilket är ett av de högsta public housing-hus. Bra vy/utsikt över Singapore :)
 
Blev supersugen på att åka skridskor, men får nog bli någon annan gång :) eller kanske vänta tills jag kommer hem till Sverige där jag kan åka gratis i princip
 
 
 
 
På kvällen var jag på BBQ-party i ett bostadsområde i Chinese Garden. Där träffade jag massa av mina svenska kompisar från KTH och några NTU:are från andra länder. Supertrevligt!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej