Tillbaka i skolan! 
 
Japansk lunch, friterad fisk, sjögräs-ish, ris och misosoppa :) Saknade den maten i Kuala Lumpur haha
Tyvärr äter jag nog ganska liknande mat hela tiden eftersom jag bor på campus och äter på campus. Finns nog minst 6 olika Foodcourts, men de är väldigt lika varandra. Utbudet är liknande men det är skönt att man kan gå till olika delar av foodcourtsen också. Jag äter oftast på UTown (där jag bor) eller Foodcourt vid SDE (School of Design and Environment - där jag har alla mina lektioner). 
 
 
En sväng till Daiso! Allting kostar S$2 (ca 12 SEK) och är från Japan.
Köpte denna!
Så fuktigt som det är här, så behövs det en dehumidifier :) Vet inte riktigt om det är stor skillnad, men känns bättre i alla fall. Har en i garderoben också, vill inte att kläderna ska mögla!
 
 

Kommentera

Publiceras ej